Strona główna Dieta niskowęglowodanowa dodatek do pieczywa Masło czosnkowe

Wszystkie przepisy

Dodaj przepis

Twoje przepisy


Masło czosnkowe

Dieta: · niskowęglowodanowa ·

Zdrowe i pyszne a dzięki dodatkowi oliwy znakomicie się rozsmarowuje

Masło czosnkowe


Składniki
• kostka dowolnego, prawdziwego masła, wyjętego godzinę wcześniej z lodówki
• 3-4 łyżki oliwy z oliwek extra vergin
• 1 łyżeczka czosnku granulowanego
• pęczek natki pietruszki
• pieprz



Wykonanie
Natkę pietruszki dokładnie myjemy. Ogonki odrywamy, ponieważ są zbyt twarde i nie nadają się do masła. Listki kroimy bardzo drobno i odkładamy.
Masło mielimy w malakserze na gładką masę a następnie dodajemy do niego oliwę z oliwek, czosnek (wg.uznania) oraz pół łyżeczki pieprzu. Na koniec dokładamy pocięte listki pietruszki. Miksujemy kilka minut, przekładamy do maselniczki i wkładamy do lodówki. Dzięki dodatkowi oliwy masło lepiej się rozsmarowuje. Doskonale smakuje z chrupiącymi bułeczkami z pieca oraz jako dodatek do ryb.


Rodzaj potrawy dodatek do pieczywa Stopień trudności: łatwe Koszt: niski
Czas: 15 Danie wegetariańskie: bd Liczba porcji: 20

Źródło: CYKORIA S.A.
Autor: CYKORIA S.A.



Przepis dodany przez: PR CLUB




Komentarze

alicjaanna     |     00:29:47, 16-04-2014
Dobre. Też takie masło robie

Zobacz też

Dieta niskowęglowodanowa - najnowsze przepisy
Delikatny schab - bardzo soczysty
Naturalne Gotowanie - Jajecznica z sałatką naddunajską
Warzywne galaretki
Sałatka z patisonów i rukoli
Sałatka na ciepło z brokułów, oliwek i parmezanu
Polecamy Oferty pracy

  X   Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.   X